«Kymco: Test Ride It»: Η επιτυχία σφραγίστηκε με τρία βραβεία

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 13 Μαρτίου 2021

Με τρία βραβεία στις αποσκευές της αποχαιρέτησε η Kymco το 2020 για την καμπάνια «Kymco: Test Ride It».

Πιο συγκεκριμένα, στα e-volution awards, βραβεία που γιορτάζουν την αριστεία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η καμπάνια βραβεύτηκε με το Gold Award,
στην κατηγορία Βest in Auto, Moto & Parts, μία ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, αφού η κριτική επιτροπή αποτελείται από κορυφαίους εμπειρογνώμονες του χώρου και στελέχη που διαθέτουν σημαντική εμπειρία και γνώση.

Επίσης, στα IAB MiXX Awards 2020 που αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα,
η καμπάνια απέσπασε το Bronze Award και το Βραβείο Μελών, στην κατηγορία «Direct Response and Lead Generation»!

Οι συγκεκριμένες βραβεύσεις τιμούν ιδιαίτερα την Kymco και την MOTOTREND, επίσημο αντιπρόσωπο της Kymco στην Ελλάδα, αφού παρά τις δύσκολες συνθήκες,
λόγω Covid-19, μέσα στις οποίες λανσαρίστηκε η καμπάνια, το κοινό την αγκάλιασε, με αποτέλεσμα οι αρχικοί στόχοι που είχαν τεθεί εξαρχής να ξεπεραστούν κατά πολύ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της MOTOTREND, Διογένης Χιωτάκης, δήλωσε:

«Οι συγκεκριμένες διακρίσεις δεν μας ικανοποιούν μόνο, αλλά μας δίνουν κίνητρο να συνεχίσουμε δυναμικά και με αισιοδοξία για την επόμενη χρονιά».